Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Що таке якісна дошкільна освіта
У цій публікації представлено показники якості дошкільної освіти в розрізі щоденної діяльності дітей: гра, взаємодія, спілкування, формування життєвих та академічних навичок, безпека й все те, що забезпечує добробут і розвиток дитини.  Завантажити файл (Якість дшкільної освіти_батьки.pdf)...
26.03.2021
Читати повністю
Ключові показники якості дошкільної освіти
У публікації представлено ключові показники, які забезпечують якість послуг і визначають місце освіти в широкому соціальному контексті. Представлена інформація співвідноситься з Міжнародними критеріями якості дошкільних освітніх програм та Міжнародною методикою оцінювання якості дошкільної освіти (ECERS). Завантажити файл (Ключові показники якості_вихователі.pdf)...
26.03.2021
Читати повністю
Представляемо Державний рамковий план (Стандарт дошкільної освіти) Норвегії
Дитячі садки мають сприяти поглибленню і збереженню демократії, цінуванню багатоманітності, виявленню поваги до інших, рівності, сталому розвитку, формуванню необхідних життєвих навичок та зміцненню здоров’я дітей. Читати повністю...
11.02.2021
Читати повністю
Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження
Публікація містить огляд результатів дослідження міжнародної та вітчизняної практики асистентів педагогів (асистентів вчителів / асистентів вихователів) їхньої ролі в навчальному процесі, компетентностей, особливостей професії. Читати повністю   ...
26.01.2021
Читати повністю
Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»
Європейський Центр Вергеланда у межах Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» започатковує компонент проєкту: Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні. Більше інформації про проект на сайті, а також на ФБ Фонду....
31.08.2020
Читати повністю
Готуємось відвідувати дитячий садок
Шановні батьки, у багатьох з вас є запитання щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти під час адаптивного карантину. Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, спільно з Українським інститутом розвитку освіти та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», організовують серію вебінарів у форматі відповідей на ваші запитання.   Для більш продуктивної організації вебінарів просимо вас надіслати ваші запитання заповнивши форму за посиланням. Збір запитань буде ...
29.07.2020
Читати повністю
Працівники дошкільної освіти в часи COVID-19
Працівники дошкільної освіти опинилися в епіцентрі цієї складної ситуації, що її зумовила пандемія COVID-19. Відсутність гарантій зайнятості, брак фінансової підтримки, відсутність інфраструктури для дистанційної взаємодії – це лише деякі з важливих проблем, з якими стикаються наші співробітники у ці непрості часи. Водночас саме вони знають, наскільки важливо забезпечувати безпеку, повноцінне харчування, якісну взаємодію та досвід, безперервність та підтримку навчання і розвитку дошкільнят...
23.07.2020
Читати повністю
П’ять пріоритетів захисту, підтримки та зміцнення працівників дошкільної освіти
Окрім безпрецедентного впливу на дітей молодшого віку та їхні сім’ї, пандемія COVID-матиме тривалі наслідки для їхнього здоров’я, харчування, безпеки та можливостей для навчання. За оцінками ЮНІСЕФ, внаслідок цьогорічної кризи від 42 до 66 мільйонів дітей у світі можуть опинитися за межею крайньої бідності, тим самим збільшивши 386-мільйонний контингент дітей, які жили в бідності у 2019 році. Пом’якшити ризики пандемії та забезпечити турботливий догляд за цими дітьми сьогодні...
22.07.2020
Читати повністю
Освітня практика під час пандемії COVID-19
Короткий огляд заходів, що їх вжили уряди Бельгії, Італії та Литві, а також ділимось кількома багатообіцяючими освітніми практиками, що виникли під час пандемії та реалізовані проектом EDUCAS (Бельгія, Італія, Литва). Читати повністю  ...
12.07.2020
Читати повністю
Змішане навчання – це на сьогодні вершина освіти
Ґерда Сула, директорка «Крок за кроком» в Албанії, розповідає, як у відповідь на поточну кризу можна організувати підтримку практикуючим педагогам – від вирішення технічних питань, наприклад, специфіки переходу на онлайн-викладання, до емоційних та соціальних аспектів, як-от подолання стресу та тривоги в непевні часи. Із відкриттям шкіл розпочнеться нова фаза, яка принесе чимало позитивних уроків, наприклад, таких, що призведуть до поширення більш «змішаної» системи...
12.07.2020
Читати повністю
  1   2   3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: