сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
ECERS-3 Методика оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти: чому, як, навіщо
У цій брошурі ви знайдете інформацію про міжнародну методику оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, яку використають в Україні.
Брошура представляє параметри та поради для створення якісного фізичного середовища, що забезпечує участь кожної дитини, підтримує інтерес до пізнання нового, вибір видів діяльності й матеріалів, безпеку, можливість всебічно розвиватися. Подаються приклади організації дієвого, безпечного, емоційно позитивного середовища, універсального для всіх.
Брошура містить огляд загальних міжнародних підходів, які є ключовими у збереженні здоров’я дітей. Ці підходи є орієнтирами для батьків та засвідчують високу якість повсякденної практики закладу дошкільної освіти для забезпечення особистого догляду, безпеки та комфорту дітей.
У брошурі подаються приклади взаємодії педагогів та іншого персоналу закладу дошкільної освіти з дітьми для вдосконалення вміння висловлювати власні думки, почуття, збагачення словникового запасу та розвитку грамотності. Ці приклади є орієнтирами для батьків і засвідчують високу якість освітньої послуги для розвитку комунікативних умінь дітей дошкільного віку.
У брошурі подаються основні параметри середовища, орієнтованого на дитину, перелік матеріалів для організації щоденної діяльності, приклади практик, які стимулюють пізнання, взаємодію та спілкування. Ці приклади є орієнтирами для батьків та засвідчують високу якості організації освітнього простору і формування досвіду дітей через різні види діяльності.
У брошурі подано поради, як підтримувати позитивну взаємодію між дітьми і дорослими, розвивати вміння дітей співпрацювати, створювати і дотримуватися правил співжиття у групі, вирішувати конфлікти і суперечки мирним шляхом.
Брошура представляє параметри, за допомогою яких можна визначити загальні міжнародні підходи до організації гри і забезпечення її підтримки, розвитку зацікавленості, складання розкладу дня і проведення занять. Упродовж дня діти займаються різними видами діяльності, а також граються самостійно з друзями.
У публікації представлено ключові показники, які забезпечують якість послуг і визначають місце освіти в широкому соціальному контексті. Представлена інформація співвідноситься з Міжнародними критеріями якості дошкільних освітніх програм та Міжнародною методикою оцінювання якості дошкільної освіти (ECERS).
У цій публікації представлено показники якості дошкільної освіти в розрізі щоденної діяльності дітей: гра, взаємодія, спілкування, формування життєвих та академічних навичок, безпека й все те, що забезпечує добробут і розвиток дитини.