сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Мета дошкільної освіти – забезпечення навчання, виховання і розвитку кожної дитини, формування вмінь, необхідних для навчання впродовж життя, сприяння вихованню поваги до прав і свобод людини та усвідомленню дітьми засадничих демократичних цінностей шведського суспільства. Закон про освіту (2010:800).
Стандарт дошкільної освіти Швеції встановлює цілі діяльності дитячих садків та настанови, які визначають обов’язки вихователів (педагогів) і керівників.
У публікації представлено ключові показники, які забезпечують якість послуг і визначають місце освіти в широкому соціальному контексті. Представлена інформація співвідноситься з Міжнародними критеріями якості дошкільних освітніх програм та Міжнародною методикою оцінювання якості дошкільної освіти (ECERS).
Державний рамковий план (Стандарт дошкільної освіти) Норвегії, 2017
Дитячі садки мають сприяти поглибленню і збереженню демократії, цінуванню багатоманітності, виявленню поваги до інших, рівності, сталому розвитку, формуванню необхідних життєвих навичок та зміцненню здоров’я дітей.