Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Діючі проекти Фонду

Створення дружнього до дитини та інклюзивного середовища в закладі освіти
Створення дружнього до дитини та інклюзивного середовища в закладі освіти

У 2020–2022 роках ЮНІСЕФ продовжить підтримувати ініціативи спрямовані на реформування дошкільної освіти, зокрема здійснить широке інформування педагогічної та батьківської громадськості про міжнародну методику ECERS-3 – інструмент оцінювання якості дошкільної освіти.

Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»
Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»

Європейський Центр Вергеланда в рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» започатковує компонент проєкту: Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні

Коронавірус (COVID-19). Поради для батьків та педагогів
Коронавірус (COVID-19). Поради для батьків та педагогів

Усі говорять про коронавірусне захворювання 2019 року (COVID-19), і всюди є інформація про вірус та про способи захисту від нього. Знання фактів має ключове значення для правильної підготовки та захисту себе та своїх близьких. На сторінках Дитячого Фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) та Всесвітньої організації охорони здоров’ я, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України ви зможете знайти багато важливої інформації

Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації
Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації

Проект «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» реалізується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства.

Розвиток моделі забезпечення програми переходу між системою раннього втручання і дошкільною освітою на прикладі двох регіонів України
Розвиток моделі забезпечення програми переходу між системою раннього втручання і дошкільною освітою на прикладі двох регіонів України

Проект направлено на розробку та експериментальну апробацію моделі переходу від послуг раннього втручання до дошкільної освіти для дітей та їх сімей у міста Львів, Харків, Чугуїв. Модель передбачає підтримку, що буде надаватися під час перехідного періоду всім дітям – дітям з особливими освітніми потребами та їхнім одноліткам, а також їхнім сім`ям.

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: