Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Реалізовані проекти Фонду

ПРОЕКТ «ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ»
ПРОЕКТ «ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ»

Розвиток дошкільної освіти є одним із пріоритетних напрямів державної освітньої політики в Україні. Відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту", дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти, що спрямована на забезпечення всебічного розвитку дитини.

Розвиток громадянської компетентності учнів Нової української школи: перший цикл початкової школи
Розвиток громадянської компетентності учнів Нової української школи: перший цикл початкової школи

Проект «Розвиток громадянської компетентності учнів Нової української школи: перший цикл початкової школи» є складовою Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами
Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами

Проект направлено на проведення аналізу політики, законодавчо-нормативних актів із питань, які гарантують реалізацію права на освіту дітям з особливими освітніми потребами, а також механізмів переходу між ступенями освіти.

Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів
Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів

Проект «Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Нова українська школа
Нова українська школа

Потрібна докорінна реформа, яка зупинить негативні тенденції, яка перетворить українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованності, економічного розвитку і конкурентноспроможності України.

Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки»
Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки»

Проект «Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки» направлено на підтримку фахівців, які працюють з ромськими дітьми раннього віку.

Школа як осередок розвитку громади
Школа як осередок розвитку громади

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» розпочинає реалізацію проекту «Школа як осередок розвитку громади», метою якого є підвищення потенціалу загальноосвітніх навчальних закладів із метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокрема, оптимізації шкільної мережі та розвитку підприємництва.

Садочок - простір дружній до дитини
Садочок - простір дружній до дитини

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів дошкільних навчальних закладів щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.
Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.

Проект «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» спрямовано на вирішення проблеми охоплення якісною освіти ромських дітей в цілому і, зокрема, дітей дошкільного (3-5 років) і молодшого шкільного віку (6-10 років).

Проведення дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта»
Проведення дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта»

Поширення інформації серед освітян та громадськості щодо Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта», шляхом проведення фокус-груп з різними цільовими групами

Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини
Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини

Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку.

Кола друзів
Кола друзів

«Кола друзів» - підхід, розроблений для збільшення участі кожної дитини будь-якого віку, яка відчуває труднощі в школі через особисту кризу, зухвалу поведінку по відношенню до себе або інших.

 1   2    3    4  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: