сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Громадсько активна школа як засіб управління якістю освіти
У статті розглянуто систему роботи освітнього закладу як моделі громадсько активної школи. Мета статті - продемонструвати систему роботи гімназії як громадсько активної школи.
Андріївська громадсько-активна сільська школа – осередок освітнього, культурного й духовного життя
Стаття висвітлює основні поняття, принципи та підходи до моделі громадсько-активної школи, її практичне застосування під час створення Андріївської громадсько-активної школи, з метою налагодження співпраці між школою та громадою села, установами, що існують на території громади. Розкрито мету та результат втілення проектів в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади».