сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Н.Дятленко. Індекс інклюзії в дошкільному навчальному закладі: нові вектори та можливості
Державна політика в галузі дошкільної освіти спрямовує педагогів на пошук оптимальних шляхів особистісного розвитку дошкільників та формування їхньої життєвої компетентності як здатності в міру своїх вікових можливостей орієнтуватися в оточуючому середовищі, оволодівати знаннями та вміннями, вибудовувати взаємини з оточуючими.
Інклюзивні ресурсні центри: канадський досвід та українські перспективи
У статті розглянуто Інклюзивний ресурсний центр як механізм координації та інтеграції послуг дітям з особливими освітніми потребами та їхнім батькам. Представлено дві основні моделі ресурсних центрів Канади.
Навчальний курс «Професійна діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі»: стартує програма та методичний супровід
У статті проаналізовано навчально-методичний посібник «Професійна діяльність асистента учителя в інклюзивної діяльність» (загальна редакція М.Войцехівський, Н.Софій, Н.Дятленко), що включає навчальну програму курсу з однойменною назвою та методичний супровід до її реалізації.
Доступність та універсальний дизайн як необхідні передумови інклюзивного навчання
У статті розглянуто поняття доступності навчального процесу, принципи та складові доступності, архітектурно доступної школи, а також наведено проект зі створення архітектурно доступної школи.
У статті розглянуто посаду асистента вчителя як важливу умову для здобуття якісної освіти для дітей з особливими потребами. Розглянуто основні ролі та завдання асистентів педагогів. Проаналізовано досвід Канади, Британії та США в підготовці асистентів педагогів.
Нормативно-правове забезпечення діяльності асистентів учителів. Міжнародний досвід
У статті наведено приклади нормативно-правового забезпечення діяльності асистентів учителів із досвіду зарубіжних країн. Представлено політику асоціації вчителів провінції Альберти (Канада) щодо асистентів учителів.
Подготовка педагогов к работе в инклюзивном классе: насколько специальной она должна быть?
У статті розглядається питання підготовки педагогів до роботи в інклюзивному класі, компетенції ефективних вчителів, а також розглянуто два основні шляхи їх розвитку: переддипломна та післядипломна підготовка. Автором подано основні компоненти відносин та рефлексії.