Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Статті

 

Шеллеянн Скотт і Чарльз Ф. Веббер. Науково обґрунтований розвиток лідерських якостей: концепція 4L
Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
Стефані А. Паркер, Вікторія П. Дей. Сприяння інклюзії шляхом забезпечення навчального лідерства: ролі, які відіграє директор середньої школи
Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
Джені Біллот. Критичний аналіз концепції лідерства у школах, в яких існує етнічно-культурна розмаїтість
Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
Сьюзан М.Кагілл та Сью Мітра. Побудова взаємин співпраці заради виконання потреб інклюзії
Єфімова С.М., Королюк С.В.. Лідерство та інклюзивна освіта: навч. метод. посіб./ за заг. ред.Колупаєвої А. А. — Київ, 2012.
Девід МакКіннон. Справедливість, лідерство і шкільне навчання
Єфімова С.М., Королюк С.В.. Лідерство та інклюзивна освіта: навч. метод. посіб./ за заг. ред.Колупаєвої А. А. — Київ, 2012.
Керол Тізо. Роздуми однієї школи про диференціацію
Таранченко О.М., Найда Ю.М. Диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / За загальною редакцією Колупаєвої А.А. - К.: 2012.
Іона Лейсер, Ріа Кірк. Оцінюємо інклюзію. Вивчення батьківських поглядів і чинників, що впливають на їх формування
Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
Оніка Дуглас, Кімберлі Сміт Бартон і Ненсі Різ-Дарем. Використання теорії множинного інтелекту у викладанні математики та її вплив на академічну успішність учнів 8 класу
Таранченко О.М., Найда Ю.М. Диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / За загальною редакцією Колупаєвої А.А. - К.: 2012.
Джуді Лупарт. Поточний контроль та оцінка навчальної діяльності в інклюзивному класі
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та наук.-метод. посіб. / Т.В.Сак. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 168 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
Роджер П’єранджело, Джордж А. Джуліані. Оцінювання у спеціальній освіті. Практичний підхід.
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та наук.-метод. посіб. / Т.В.Сак. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 168 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
  1    2   3   4  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: