Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Статті

 

Чарльз Вебер Інтегрування дитини з аутизмом до навчання у масовому навчальному закладі: досвід однієї школи
Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. – Київ, 2010. – 96 с.
Тім Лорман, Джоан Депплер, Девід Харві. Психолого-педагогічне оцінювання
Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практ. посіб.; пер. з англ. – К.: – СПД-ФО Парашин І.С. 2010. – 296 с.
Депплер Дж., Лорман Т., Шарма У Переосмислюючи допоміжні послуги спеціалістів в інклюзивних класах
Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2009 р.- № 3 – C. 9-14.
Шеріл Діксон. Інклюзія, а не сегрегація або інтеграція, – ось що потрібно учневі з особливими потребами
Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
Джуді Лупарт, Чарльз Веббер. Шкільна реформа в Канаді: Перехід від роздільної системи освіти до інклюзивних шкіл
Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2010 р.- № 2 – C.7-19.
Тім Годар, Вероніка Боа-Кларк. Цикли шкільних змін: на шляху до інтегрованої моделі розвитку
Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
Тім Лорман, Джоан Депплер, Девід Харві. Розроблення і впровадження індивідуального навчального плану
Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практ. посіб.; пер. з англ. – К.: – СПД-ФО Парашин І.С. 2010. – 296 с.
Тім Лорман, Джоан Депплер, Девід Харві. Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу
Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практ. посіб.; пер. з англ. – К.: – СПД-ФО Парашин І.С. 2010. – 296 с.
Тім Лорман. Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти
Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2010 р.- № 3 – С. 3-11.
Тім Лорман. Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти
Основи інклюзивної освіти. Навчально-методичний посібник / за заг. ред. Колупаєвої А.А. – К.: «А.С.К.», 2012. – 308 с.
  1   2   3    4  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: