сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Кейс стаді з дослідження впливу міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл на ефективність діяльності ГАШ (англійська)
Посібник - кейс стаді з дослідження впливу міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл – це цінний ресурс, який містить приклади впливу впровадження міжнародних стандартів якості діяльності ГАШ як інструменту самооцінювання на рівнях громадсько-активних шкіл та розвитку громади. У розробці кейс стаді взяли участь громадсько-активні школи та експерти з Боснії та Герцеговини, Вірменії, Казахстану, Молдови, Росії, України та Чеської Республіки.
Кейс стаді з дослідження впливу міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл на ефективність діяльності ГАШ (російська)
Посібник - кейс стаді з дослідження впливу міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл – це цінний ресурс, який містить приклади впливу впровадження міжнародних стандартів якості діяльності ГАШ як інструменту самооцінювання на рівнях громадсько-активних шкіл та розвитку громади. У розробці кейс стаді взяли участь громадсько-активні школи та експерти з Боснії та Герцеговини, Вірменії, Казахстану, Молдови, Росії, України та Чеської Республіки.