Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Видання

 

Нова школа у нових громадах (посібник з ефективного управління освітою в ОТГ)
Завантажити
Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін
Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін / Під заг. ред. Софій Н. З. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2016. – 181 с.
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «ШКІЛЬНА КУЛЬТУРА»
Стандарти громадсько-активної школи: шкільна культура: навчально-методичний посібник / Товкало М.Я. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 40 с. У дев’ятому навчально-методичному посібнику «Шкільна культура» акцент зроблено на розвитку шкільної культури та її впливі на навчально-виховний процес; розглянуто труднощі та ризики впровадження демократичної шкільної культури; представлено успішне портфоліо громадсько-активних шкіл України. Схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (протокол № 2
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «ЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ»
Стандарти громадсько-активної школи: залучення батьків: навчально-методичний посібник / Товкало М.Я. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 66 с. У восьмому навчально-методичному посібнику «Залучення батьків» акцент зроблено назалученні батьків до діяльності школи та його впливі на навчально-виховний процес; розглянуто труднощі та ризики під час залучення батьків до діяльності школи; представлено успішний досвід залучення батьків до діяльності школи. Схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (пр
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «РОЗВИТОК ГРОМАДИ»
Стандарти громадсько-активної школи: розвиток громади: навчально-методичний посібник / Товкало М.Я. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 50 с. У сьомому навчально-методичному посібнику «Розвиток громади» акцент зроблено на реалізації засад розвитку громади на рівні школи та його впливі на навчально-виховний процес; розглянуто ризики та труднощі, що виникають під час розвитку громади; представлено успішне портфоліо громадсько-активних шкіл України. Схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (про
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ»
Стандарти громадсько-активної школи: навчання впродовж усього життя: навчально-методичний посібник / Шиян Р.Б. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 66 с. У шостому навчально-методичному посібнику «Навчання впродовж усього життя» акцент зроблено на реалізації засад навчання впродовж усього життя на рівні школи та його впливі на якість навчально-виховного процесу; розглянуто труднощі та ризики розвитку впровадження засади «навчання впродовж життя»; представлено успішне портфоліо громадсько-активних шкіл У
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «ВОЛОНТЕРСТВО»
Стандарти громадсько-активної школи: волонтерство: навчально-методичний посібник / Товкало М.Я. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 52 с.   У п’ятому навчально-методичному посібнику «Волонтерство» акцент зроблено на впливі волонтерства на навчальний процес; розглянуто труднощі та ризики розвитку волонтерства в загальноосвітньому закладі; представлено успішне портфоліо шкільного волонтера.   Схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (протокол № 2 від 05 березня 2014 року).
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «ПОСЛУГИ»
Стандарти громадсько-активної школи: послуги: навчально-методичний посібник / Ткаченко Л.М. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 40 с. У четвертому навчально-методичному посібнику «Послуги» акцент зроблено на змісті та видах послуг у діяльності громадсько-активних шкіл; розглянуто труднощі та ризики під час оцінювання якості послуг, що їх надають громадсько-активні школи; проаналізовано досвід роботи громадсько-активних шкіл щодо надання послуг. Схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (прото
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «СОЦІАЛЬНА ІНКЛЮЗІЯ»
Стандарти громадсько-активної школи: соціальна інклюзія: навчально-методичний посібник / Найда Ю.М., Ткаченко Л.М. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 68 с. У третьому навчально-методичному посібнику «Соціальна інклюзія» акцент зроблено на розгляді понять «соціальна ізоляція», «соціальна інклюзія» та «соціальна інтеграція»; представлено поняття, принципи та складові інклюзії та інклюзивної освіти; розглянуто труднощі, які виникають під час впровадження інклюзивної освіти; проана
Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи». Навчально-методичний посібник «ПАРТНЕРСТВО»
Стандарти громадсько-активної школи: партнерство: навчально-методичний посібник / Ткаченко Л. М. Під заг. ред. Даниленко Л. І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 42 с. У другому навчально-методичному посібнику «Партнерство» акцент зроблено на місцігромадсько-активних шкіл у налагодженні соціального партнерства;розглянуто оцінювання якості діяльності ГАШ як дієвого інструменту в налагодженні партнерства; проаналізовано успішний досвід проведення самооцінювання діяльності ГАШ за стандартом «Партнерство». Схвалено для використання
 1   2  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: