
Розвиток впевнених громад, повага до різноманіття всіх членів місцевої громади. Впевненість сімей внутрішньо переміщених осіб у вирішенні їх проблем і потреб разом з іншими членами громади.

Проект був розроблений у відповідь на критичну ситуацію, пов’язану з проблемами ромського населення в Україні, зокрема у сфері освіти, в межах виконання Плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020р.

Мета проекту - створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами на базі загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів шляхом розвитку партнерства цих закладів із спеціальними навчальними закладами.

Мета проекту - розвиток спроможностей ромських батьків дітей віком від народження до 6 років забезпечувати необхідну підтримку своїм дітям для успішного розвитку та подальшого навчання, а також бути активними захисниками прав своїх дітей, зокрема, права на якісну дошкільну та початкову освіту - www.roma.ussf.kiev.ua.

Мета проекту – покращити умови для дітей з особливими потребами отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі.

Мета проекту - сприяти розвитку інклюзивної освіти в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії шляхом використання Індексу інклюзії.

Мета проекту – сприяти поширенню досвіду шляхом розробки інструментів і практик розвитку громадсько-активних шкіл.

Проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні» ставить собі за мету змінити ставлення уряду, закладів освіти та неурядових організацій до людей з особливими освітніми потребами, шляхом представлення різних основоположних компонентів системи інклюзивної освіти, а саме: формування політики у сфері освіти та соціальних послуг, яка спрямовуватиметься на розбудову інклюзивної моделі освіти в Україні. Проект розвиватиме потенціал громадських організацій з метою розбудови спроможностей щодо реалізації змін, участі у процесах формування політики, представленні та захисті інтересів дітей з особливими потребами та їхніх сімей, та формуванні життєздатності цих організацій.

Головна мета проекту передбачала подальший розвиток моделі громадсько-активної школи шляхом її розповсюдження та якісного вдосконалення, ведення просвітницької діяльності серед широкої громадськості та впровадження цієї моделі на рівні освітньої політики

Проект «Модифікація проектів «Школа – мій дім і родина» та «Підтримка дитячих садків» Антикризової програми МФВ з метою забезпечення потреб дітей віком 4-5 років» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Антикризової гуманітарної програми Міжнародного фонду «Відродження».

Проект «Створення Центрів підтримки батьків дітей віком від народження до шести років в ромських громадах Закарпаття» реалізовувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Відкритого Суспільства (м. Лондон) та Міжнародного фонду «Відродження».

Мета проекту– зміцнення потенціалу національних неурядових організацій в 10-ти країнах, які активно впроваджують філософію громадсько-активних шкіл, подальшого поширення та впровадження міжнародних стандартів якості для громадсько-активних шкіл: інструменту самооцінювання. Реалізація міжнародних стандартів в якості інструменту самооцінювання допоможе громадсько-активним школам бути більш ефективним та успішним у своїй місії та бути агентами змін в їх громадах і розвивати в учнів навички як бути активними громадянами.
| Ім'я: | |
| E-mail: |
| Ваше ім'я*: | |
| Ваш E-mail*: | |
| Організація: | |
| Ваш телефон: | |
| Тема листа*: | |
| Зміст листа*: |