Мета проекту: розвиток можливостей батьків забезпечувати ранній розвиток ромських дітей віком від народження до 6 років через освітні програми для батьків у Закарпатській області, що реалізуються на базі Центрів для батьків; посилення можливостей ромських громад у підтримці Громадських Центрів,у тому числі через розвиток неурядових організацій (НУО).
Мета проекту: поширити методику використання «Індексу інклюзії» як інструменту моніторингу навчального закладу через систему післядипломної педагогічної освіти з метою покращення якості впровадження інклюзивної моделі в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах України шляхом використання «Індексу інклюзії» - міжнародного інструменту, що передбачає процес самооцінювання рівня інклюзивності навчального закладу за участю всіх учасників навчального процесу (педагогів, керівників, батьків та дітей), розроблення та впровадження трансформаційних планів розвитку навчальних закладів.
Мета проекту: загальна підтримка діяльності Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»
У 2001 р. Всеукраїнський фонд „Крок за кроком” спільно з Міністерством освіти і науки України та Інститутом спеціальної педагогіки АПН України започаткував науково-педагогічний експеримент „Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх закладах”.
У 2011 році Міжнародний фонд «Відродження» спільно з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України підтримав проект ВФ «Крок за кроком» щодо апробації Індексу інклюзії в Україні у Львівській, Полтавській, Київській областях та містах Київ та Сімферополь.
Цілі проекту: розвиток практик інклюзивного оцінювання та альтернативних моделей оцінювання дітей з особливими освітніми потребами та здійснення впливу на політику у напрямку інклюзивної освіти.
Мета проекту - покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.
Мета проекту: загальна підтримка діяльності Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»
Мета проекту: поширення найкращих практик діяльності громадсько-активних шкіл на всі області України; розвиток програми в нових напрямах, таких як соціальне підприємництво та розвиток учнівського самоврядування.
Мета проекту: Покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.
Мета проекту: зміцнити існуючу систему перепідготовки вихователів дошкільних навчальних закладів шляхом розробки і впровадження систематизованого курсу на базі обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти та вищих педагогічних навчальних закладів. Проект передбачає залучення коштів програми МАТРА для того, щоб інтегрувати в курс кращі європейські практики навчання педагогів в галузі дошкільної освіти.
Мета проекту: «Створення сприятливого інформаційного поля для розбудови інклюзивної моделі освіти в Україні» - поширення знань про інклюзивну модель освіти як невід’ємне право кожної дитини та цінність демократичного суспільства серед громадськості України; розвиток необхідних навичок та установок серед представників ЗМІ для впровадження цієї моделі в системі освіти України.
Ім'я: | |
E-mail: |
Ваше ім'я*: | |
Ваш E-mail*: | |
Організація: | |
Ваш телефон: | |
Тема листа*: | |
Зміст листа*: |