Мета проекту - покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.
Проект підтримувався Фондом Чарльза Стюарта Мотта.
Тривалість проекту: лютий 2009р. – червень 2011р.
Проект реалізовувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у партнерстві з:
Красноярською регіональною молодіжною громадською організацією Центр «Сотрудничество на местном уровне» (Росія)
Організацією “ContinYou” (Великобританія)
Організацією «Nova Skola» (Чеська Республіка)
Освітньою програмою «Раs сu Pas» (Молдова)
Чабою Лорінці, міжнародним консультантом, агенція GlobeEd Services (Угорщина, Канада)
Центром громадських діалогів та ініціатив (Вірменія)
Міжнародною асоціацією “Інтерактивні відкриті школи” (Боснія та Герцеговина)
Асоціація організаційного розвитку консультантів (Чеська Республіка)
НГО “Навчання впродовж усього життя” (Казахстан)
Діяльність, передбачена проектом:
Забезпечення інструментом самооцінювання (міжнародними стандартами для ГАШ) та стратегічною підтримкою консультантів, які мають значний досвід у розвитку ГАШ, з метою покращення якості діяльності ГАШ у країнах-учасницях Проекту;
Міжнародне дослідження: збір інформації від 80 шкіл, які покажуть результати їх самооцінювання на початку процесу, а потім їх прогрес упродовж року після впровадження плану розвитку;
Оцінювання впливу інструменту самооцінювання на діяльність громадсько-активної школи та розвиток громади.
Забезпечення інструментом самооцінювання (міжнародними стандартами для ГАШ) та стратегічною підтримкою консультантів буде досягнуто шляхом:
Перекладу міжнародних стандартів на національну мову;
Проведення регіональних тренінгів для фасилітаторів та шкіл-учасниць Проекту з метою підготовки до впровадження міжнародних стандартів у країнах-учасницях Проекту;
Проведення процесу самооцінювання мінімум на базі 80 шкіл (жовтень-листопад 2009 року);
Впровадження планів розвитку громадсько-активних шкіл;
Проведення другого процесу самооцінювання мінімум на базі 80 шкіл (квітень-травень 2010 року) з метою визначення якісних змін.
Збір інформації від 80 шкіл, які покажуть результати їх самооцінювання на початку процесу, а потім їх прогрес упродовж року після впровадження плану розвитку буде досягнуто шляхом:
Визначення даних, які потрібно зібрати з метою вимірювання покращень: даних, які показують результати самооцінювання та пріоритетні дії, що базуються на Плані розвитку;
Розробка публікації за результатами самооцінки, розміщення її на веб-сайт Проекту та веб-сайтах організацій-учасників Проекту;
Підтримка веб-сайту.
Оцінювання впливу інструменту самооцінювання на діяльність ГАШ та розвиток громади буде досягнуто шляхом:
Учасники проекту в Україні:
Борівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок», Макарівський район, Київська область.
Бродівська гімназія ім.І.Труша, м.Броди, Львівська область.
Дібрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Миргородський район, Полтавська область.
Дзвеняцьке НВО «загальноосвітня школа І-ІІ ст. – дитячий садок», Тетіївський район, Київська область.
Добронадіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Олександрійський район, Кіровоградська область.
Донецька загальноосвітня школа №138.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Забороль, Луцький район, Волинська область.
Новоганновська загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Луганська область.
Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Полтавської міської ради Полтавської області.
Розкішнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Ставищенський район, Київська область.
Ім'я: | |
E-mail: |
Ваше ім'я*: | |
Ваш E-mail*: | |
Організація: | |
Ваш телефон: | |
Тема листа*: | |
Зміст листа*: |