сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Навчально-методичні матеріали, які допомагають формувати громадянські компетентності учнів другого класу, розроблено за проблемно-тематичним підходом.
Тема «Вартість і цінність». Під час роботи над інтегрованою темою учні дізнаються, що таке цінність, чому і яка праця є цінною, чому є цінним те, що люди створюють разом, що впливає на якість виконання того чи іншого завдання, навіщо потрібні мрії, у чому їх цінність і що допомагає людині здійснювати свої мрії. Важливо, щоб діти не тільки зрозуміли, навіщо людям трудитися, що від власного ставлення до праці залежить успіх і добробут людини, а й могли навести приклади із реального жит...
Навчально-методичні матеріали, які допомагають формувати громадянські компетентності учнів другого класу, розроблено за проблемно-тематичним підходом.
Тема «Спільнота» розкриває сутність проблем шкільної спільноти, прав у школі, обов’язків учнів перед шкільною громадою, вироблення правил співпраці у класі, формування цінностей, якими люди об’єднані в суспільстві. Матеріали орієнтовані на формування в учня/учениці власної ідентичності й готовності до змін через вироблення поваги до інших, толерантного ставлення до культурного різноманіття та розбіжності суджень, набуття досвіду взаємодії і співпраці через ...
Навчально-методичний посібник «Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів»
Сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії як процес професійної підтримки та професійного розвитку з поєднанням оцінювання роботи вчителя в умовах концепції Новоїукраїнської школи. Саме цей процес може стати підготовчим для тих вчителів, які заявили про своє бажання взяти участь у процесі сертифікації.На допомогу педагогам переставляємо навчально-методичний посібник «Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів»
Завантажити...
Звіт за результатами дослідження «Критерії якості дошкільної освіти»
Представляємо результати національного дослідження критеріїв якості дошкільної освіти, яке проводилося протягом січня—березня 2019 року в рамках міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм». Дослідження здійснювалося за сприяння Міністерства освіти і науки України та Представництва ЮНІСЕФ в Україні зусиллями Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології та ВГО «Асоціація працівни...
12 липня вийшов друком навчальний посібник «Інклюзивна освіта» авторства Марини Порошенко. Електронна версія розміщена на сайті Фонду Порошенка - http://poroshenko.com/data/group/21/site2-bff4eba3e5.pdf
Видання призначене для забезпечення викладання навчального курсу «Інклюзивна освіта» у закладах вищої педагогічної освіти, а також для організації післядипломної педагогічної освіти вчителів, керівників шкіл, методистів. Він також буде корисним викладачам вищих непед...
«Інклюзивна освіта». Презентація навчального посібника
«Інклюзивна освіта». Презентація навчального посібника - https://www.youtube.com/watch?v=eIlwgoK46z0
Організатор: Міністерство освіти і науки України. Учасники: Павло Хобзей – перший заступник міністра освіти і науки України; Марина Порошенко – голова Фонду Порошенка; Наталія Софій – завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, директор Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»; Григорій Ба...
Щоб успішно зареєструватися для участі в пілотній сертифікації педагогічних працівників, потрібно виконати низку послідовних дій.
Ознайомитися з Положенням про сертифікацію педагогічних працівників (далі — Положення).
Підготувати необхідну інформацію та документи:
Створити до початку реєстрації веб-папку на одному з файлообмінників, до якої до 1 липня необхідно завантажити матеріали е-портфоліо учасника сертифікації; зберегти адресу (посилання) папки і заз...
Розпочалася реєстрація на добровільну сертифікацію вчителів: зареєструватися можна до 01 лютого включно
Сьогодні, 15 січня 2019 року, відкривається реєстрація для участі в пілотному проекті сертифікації педагогічних працівників. Зареєструватися можна буде з 15.00 на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
«Участь у сертифікації є виключно добровільною – це одна з її головних засад. Цього року ми проводимо апробацію механізмів проведення сертифікації, тож у пілотному проекті зможуть взяти участь до 1 000 вчителів початкових класів. Щоб долучитися до пілоту мо...
Реєстрація для участі в сертифікації педагогічних працівників – 2019
За допомогою цього сервісу Ви зможете сформувати реєстраційну картку-заяву, на підставі якої відбуватиметься реєстрація для участі в сертифікації педагогічних працівників.
Звертаємо увагу на те, що в поточному році пройти сертифікацію можуть учителі початкових класів, які мають стаж роботи на відповідній посаді (на момент їх реєстрації) не менше двох років.
Перед початком роботи із програмою ознайомтеся з:
Положенням про сертифікацію педагогічних працівників
Особливостями реєстрації для уч...
Сертифікація педагогічних працівників: нормативні документи
Сертифікація – це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника, що відбувається у кілька етапів. Цей механізм допоможе кожному талановитому вчителю – чи з сільської місцевості, чи з міста, чи з містечка – проявити себе та отримати більші можливості для розвитку і самореалізації.
Кожен учасник зможе пройти незалежне оцінювання – його успішне завершення підтверджуватиме сертифікат. Він засвідчуватиме найвищий професійний рівень педагога, а також...