сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Економічний клуб Бучанської Української гімназії «Велика сімка»
Робота клубу «Велика сімка» набирає обертів, об'єднуючи все більше і більше зацікавлених дітей і дорослих. Учнівське самоврядування в Бучанській Українській гімназії здійснюється через роботу творчого об’єднання гімназистів «Веселковий млин», в якому діють дев’ять різновікових клубів. Серед них утворений минулого року економічний клуб «Велика сімка». Він є майданчиком виховання відповідальних, самостійних та високоосвічених громадян України, ...
Учні Великогаївського соціального клубу підприємництва мають «Ключ до успіху»
«Дружна команда пілотних областей програми "Школа як осередок розвитку громади" Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" познайомилася з досвідом роботи Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів. І педколектив, і учні, і ОТГ – молодці! Всі працюють над реалізацією спільної мети, впроваджуючи ідеї шкільного клубу підприємництва, ініціаторами яких є діти» – ось такий позитивний відгук я прочитала в соціальній мережі Фейсбук. А згодом й сама переконалася у правдивості цих...
Навчально-методичні матеріали для педагогів, батьків та учнів перших класів із формування громадянської компетентності «Розвиваємо громадянські компетентності з 1 класу», які схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (протокол № 16 від 13 вересня 2018 р.), є додатковими навчально-методичними матеріалами до існуючих Модельних навчальних програм (Модельних навчальних тижнів) для першого класу. Це ресурс із конструювання освітнього процесу з акцентом на формуван...
Дорогі вчителі!
Вітаємо Вас з вашим професійним святом! Нехай Вам завжди всміхається доля, дарує Вам міцне здоров’я та довголіття. Бажаємо Вам відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя і довгої людської пам’яті.
...
First Lady of Ukraine opens Inclusive Education Forum
Ukrainian Step by Step Foundation and the International Renaissance Foundation are at the very heart of the National School Reform program.
Maryna Poroshenko, the first lady of Ukraine, recently opened a four-day Train the Trainersession on Inclusive Education. The program was initiated by the Poroshenko Foundation, which is headed by Mrs. Poroshenko, and aims to improve social, cultural and medical structures in the country. The Poroshenko Foundation commissioned the Ukrainian Step by S...
Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище у дитячих садках Донецької і Луганської областей
18-21 вересня 2018 року відбувся тренінг для тренерів у рамках проекту «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище у дитячих садках Донецької і Луганської областей», що реалізується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ).
Тренінг для тренерів розроблений ВФ «Крок за кроком» із метою підготовки тренерів для проведення чотириденних тренінгів для вихователів дошкільних...
Просто про складне: зміни до Порядку організації інклюзивного навчання
П’ятирічний досвід упровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах виявив чимало проблем. Питання щодо внесення коректив до відповідної нормативно-правової бази стало нагальним. Улітку «крига скресла» —
внесли зміни до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послух (Закон України від 23.05.2017 № 2053-VIII);
затвердили:
Положення про інкл...
Парламент прийняв Закон №8556 щодо розвитку інклюзії на всіх рівнях
Прийняття цього Закону відкриває можливості для імплементації в Україні міжнародних норм та гарантій щодо забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами (ООП). Зокрема, положень Декларації прав дитини, Декларації про права осіб з інвалідністю, Саламанської декларації, Конвенції про права дитини та Конвенції про права осіб з інвалідністю.
Цей закон вносить зміни у чотири Закони України – «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту&r...
Урядом затверджено Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти та внесено зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів
Прийняття акта дозволить визначити порядок утворення ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, основні засади його діяльності, правовий статус, порядок його припинення, а також унормувати питання організації роботи, оплати праці та відпусток працівників ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів.
Це сприятиме підвищенню якості інклюзивного навчання шляхом підвищення фахової компетентності педагогічних працівників, раціонального використання кадрового по...