сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
КОЛЕГІЯ МОН ЗАТВЕРДИЛА ТИПОВІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Колегія Міністерства освіти і науки України затвердила типові освітні програми для початкової школи, за якими навчатимуться учні 1-2 класів. Вони стануть базою для розробки підручників, за якими вчитимуться учні початкової школи.
“Загалом Міносвіти було розглянуто 2 типові освітні програми. Під час громадського обговорення цих програм до МОН надійшло близько 400 пропозицій від педагогів, науковців, батьків та громадських активістів. Їхні зауваження були ретельно опрацьовані та, за мож...
УРЯД ПРИЙНЯВ ДЕРЖСТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ, ЩО ВИЗНАЧАЄ, ЧОМУ НАВЧАТИМУТЬ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ З 1 ВЕРЕСНЯ 2018 РОКУ
Затверджено Державний стандарт початкової освіти, за яким навчатимуться першокласники з 1 вересня 2018 року. Відповідне рішення було прийнято на засіданні КМУ сьогодні, 21 лютого 2018 року.
«Саме в цьому документі закладено ключові елементи – вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти – що визначають зміст освіти в початковій школі. Саме тут закладено, що саме дитина має знати, вміти, розуміти після завершення чотирьох перших класів&...
Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096
Уряд ухвалив рішення щодо встановлення доплати вчителям підготовчих класів за класне керівництво, перевірку зошитів та письмових робіт, педагогічним працівникам та помічникам вихователів за роботу в інклюзивних класах (групах).
Зокрема, за класне керівництво у підготовчих класах закладів загальної середньої освіти — 20 відсотків; перевірку зошитів у підготовчих класах закладів загальної середньої освіти — 15 відсотків; роботу в інклюзивних класах (групах) у закладах дошкільної...
Здоровий розвиток ромських дітей у національних стратегіях інтеграції ромів для майбутньої політики щодо ромів ЄС
08 лютого 2018 року у м. Брюссель (Бельгія) відбувся круглий стіл «Здоровий розвиток ромських дітей у національних стратегіях інтеграції ромів для майбутньої політики щодо ромів ЄС».
Захід організований EPHA (https://epha.org/roma-health/), ISSA/REYN (www.reyn.eu), Eurochild (www.eurochild.org), REF (www.romaeducationfund.org). У заході взяли участь близько 60 учасників із європейських країн, серед яких було представлено мережу REYN-Україна.
Метою круглого столу було об’єднан...
Конкурс для 100 експериментальних шкіл проекту «Нова українська школа» на участь у проекті «Просування громадянської освіти у початковій школі в контексті нових освітніх стандартів»
Шановні колеги! Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» запрошує Вас долучитися до пілотування навчально-методичних матеріалів для педагогів, батьків та учнів перших класів з формування громадянської компетентності, що є однією з базових компетентностей, передбачених Законом України «Про освіту» та Концепцією Нової української школи. Навчально-методичні матеріали для педагогів, батьків та учнів перших класів з формування громадянської компетентності є матеріалами, ...
У МОН написали лист-роз’яснення про онлайн-курс для вчителів початкової школи (ДОКУМЕНТ)
Міністерство освіти і науки написало лист-роз’яснення щодо обов’язкового дистанційного курсу для вчителів Нової української школи.
Його надіслали в обласні Інститути післядипломної пелагогічної освіти, департаменти, а також управління освіти обласних і Київської міської державної адміністрації. Цю інформацію мають передати керівникам шкіл.
У листі зазначено, що проходження онлайн-курсу є одним із обов’язкових етапів перепідготовки вчителів початкової школи, які...
МОН винесло на обговорення проект постанови про інклюзивні групи у садочках
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект постанови про порядок діяльності інклюзивних груп у садочках.
Про це МОН повідомило на своєму сайті.
“Цей порядок визначає вимоги до організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування та форми власності з метою забезпечення реалізації права дитини дошкільного віку у тому числі з особливими освітніми потребами та з інвалідністю, на освіту, задоволення її освітніх ...
Як говорити з дітьми про інклюзію? Сім тематичних відео
Як пояснити дитині різноманіття світу і навчити поважати його? Як говорити з дитиною на теми інвалідності, розладів аутичного спектру та інших особливостей? Із інтенсивним запровадженням інклюзивної освіти в Україні це питання особливо гостро постає перед багатьма вчителями і батьками.
Тому пропонуємо вам добірку відео, які просто і цікаво розповідають про складні теми і вчать толерантності. Впевнені, що це буде цікаво і доросилим, адже з цих відео можна дізнатись, наприклад, у чому особливості...
Аналіз існуючих ресурсів з питань громадянської освіти для початкової школи
У межах реалізації проекту «Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів» Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» проведено аналіз існуючих ресурсів для учнів початкової школи та вчителів, що дозволить залучити інноваційні практики у сфері громадянської освіти, визначити ключові змістові лінії для розробки проектних матеріалів у відповідності з Державним стандартом початкової загальної середньої осві...