сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
НВК с. Петровірівка Одеської області 26 вересня приймав учасників майстер класу
Представники різних закладів освіти (не тільки цього села ) отримали теоретичні знання та практичні навички по роботі із ляльками. Тренерка "Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» Людмила Некраш майстерно ознайомила слухачів із особливостями застосування такої методики. У Петровірівському НВК навчаються діти ромського походження, адже в селі проживає велика ромська громада. Ромські діти показують прекрасні досягнення у навчанні та пліч-о-пліч з іншими учнями беруть участь у п...
Конкурс заявок для загальноосвітніх навчальних закладів Київської, Івано-Франківської, Полтавської та Тернопільської областей на участь у програмі «Школа як осередок розвитку громади»
У рамках продовження реалізації програми «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» здійснює поширення Програми та оголошує конкурс заявок для відбору загальноосвітніх навчальних закладів у Київській, Івано-Франківській, Полтавській та Тернопільській областях, які прагнуть підвищення потенціалу свого навчального закладу з метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокре...
Отримайте грант для зміцення та розвитку громадської ініціативи!
Платформа "Маркетплейс" http://cd-platform.org надає підтримку організаціям громадянського суспільства у вигляді міні-гранту. Кошти цього гранту можуть бути використані на оплату послуг тренерів, консультантів, коучів чи менторів. Послуги мають бути спрямовані на зміцнення або основних організаційних спроможностей, або отримання спеціальних навичок, які дозволяють ОГС ставати більш ефективними, незалежними та життєздатними.
Умови конкурсу за посиланням: http://cd-platfo...
Депутати змінили перелік ключових компетентностей НУШ
Народні депутати змінили перелік компетентностей, яким навчатимуть дітей у Новій українській школі.
Відповідну поправку до нового закону “Про освіту” зачитав перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти Олександр Співаковський під час засідання ВР 5 вересня.
Частина перша статті 12 звучить так:
“Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві і цивілізовано...
Верховна Рада ухвалила законопроект “Про освіту” у другому читанні. За вдповідне рішення проголосували 255 депутатів.
Цей закон є рамковим законом, попередній закон “Про освіту” був прийнятий у 1991 році.
Він запроваджує 12-річне компетентнісне навчання, починаючи з 2018 року. Ті діти, які підуть у перший клас 1 вересня 2018 року, будуть навчатися 12 років.
Для всіх інших школярів тривалість навчання залишиться незмінною – 11 років.
Збільшення років навчання п...
Лілія Гриневич закликала поставити у центр системи освіти тих, заради кого вона існує - дітей, - привітання до 1 вересня
Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич привітала дошкільнят, школярів, учнів ПТНЗ, студентів, вчителів, вихователів, викладачів, батьків, дідусів та бабусь - усіх українців з Днем знань. Про це йдеться у вітальному відео, записаному в Міністерстві освіти і науки України з нагоди 1 вересня.
«Давайте зробимо цей навчальний рік роком нових можливостей, партнерства і творчого зростання. Ми творимо Нову українську школу, ми творимо сучасну українську систему освіти. Саме цього року ма...
Аналіз проведення оцінювання розвитку та ранніх навичок навчання дітей віком 4-7 років за міжнародною методикою IDELA
Оцінювання розвитку та ранніх навичок навчання дітей віком 4-7 років за міжнародною методикою IDELA відбувалося в рамках проекту «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах»Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» і Фонду Відкритого суспільства протягом 2016-2017 рр.
Інструмент «Міжнародного оцінювання розвитку та ранніх навичок навчання&r...
Відкриваємо клас з інклюзивним навчанням: хто що робить
У свіжому номері «Практика управління закладом освіти» розкрита одна з наріжних тем — упровадження інклюзивної освіти. Дізнайтеся відповіді на відкриті «інклюзивні» запитання:
Хто має розробляти індивідуальну навчальну програму – керівник чи колектив навчального закладу?
За що насамперед «хапатися» директору школи, коли треба відкрити інклюзивний клас?
Чим орган управління освітою має забезпечити навчальний заклад за впровад...
Посібник «Ляльки з особистими історіями (ляльки – персони): методика соціального та психологічного розвитку дитини»
Методичний посібник для педагогів і тренерів «Ляльки з особистими історіями (ляльки – персони): методика соціального та психологічного розвитку дитини» покликаний надихати педагогів та озброювати їх необхідними навичками, аби з допомогою ляльок долати стереотипи й упередження, які лежать в основі стигматизації, виключення та дискримінації. Методика, що ґрунтується на застосуванні ляльок-персон, добре узгоджується з Базовим компонентом дошкільної освіти та сприяє його реалізації...