сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Ольга Боярчук, старший викладач КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», тренер ВФ «Крок за кроком»: «Від того, наскільки кожен громадянин та громадянка усвідомить сутність, важливість та глибину цінностей демократії, залежатиме те світло, яке виведе нас на новий рівень:вільна людина – розвинене громадянське суспільство – сильна держава. Що ж для цього може зробити кожен учитель, учителька? Три простих кроки:
Знати та розуміти сутність громадянськ...
Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами
Перехідні періоди між різними рівнями освіти є певним викликом для усіх дітей та їхніх родин – дуже часто вони супроводжуються такими емоціями, як страх невідомого, занепокоєння щодо справдження очікувань: як власних, так і майбутніх членів колективу. Це особливо має місце, коли ми говоримо про дітей з особливими освітніми потребами. Саме під час перехідних періодів у дітей та їхніх батьків виникають такі запитання, як: Чи знайду я нових друзів? Чи буде вчитель достатньо компетентним, щоб ...
Інтерв’ю з директором Щасливського НВК на тему впровадження громадянської освіти в початковій школі в Україні
Юрій Йовбак: «Елементи громадянської освіти ми повинні були вводити ще тоді, коли стали незалежними, тобто на початку 90-х років. І як би ми разом зайнялись просвітницькою роботою, то думаю, що Україна була б далеко попереду, в порівняні з тим, що ми маємо на сьогодні!»
Інтерв’ю з директором Щасливського НВК на тему впровадження громадянської освіти в початковій школі в Україні
З якими труднощами ви зіштовхнулись при впровадженні громадянської освіти (ГО) у вашій школі?
Вс...
АНОНС: 11 травня у Києві представлять аналітичні документи щодо забезпечення доступу до навчання для дітей з особливими освітніми потребами
11 травня в Києві відбудеться круглий стіл «Аналіз державних політик щодо забезпечення доступу до якісного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у контексті освітньої реформи». Мета заходу – ознайомити із проміжними результати аналітичних документів щодо політик у сфері освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Організатори заходу: Міжнародний фонд «Відродження», громадська організація «Всеукраїнська Фундація «Захист прав дітей&raq...
14 квітня у м. Маріуполь відбулась «Книжкова толока», під час якої всі зацікавлені гості мали змогу познайомитися із мережею «REYN-Україна». Ми щиро вдячні пані Ользі Веснянці, яка презентувала діяльність, мету та завдання мережі та запрошувала всіх небайдужих питанню ромської громади приєднуватися до нас, мережі фахівців, батьків, активістів, які опікуються ромськими дітьми раннього віку.
Під час презентації діяльності мережі до пані Ольги приєдналися колеги із Запоріжж...
Столичні інтернати перетворять у реабілітаційні центри
У Києві стартує процес реформування інтернатних закладів. У столиці 26 інтернатних закладів, в яких виховується близько 4600 дітей. Більшість з цих дітей – діти з інвалідністю. Більша частина з них потрапили до інтернатів при живих батьках. Планується, що до 2025 року у Києві не залишиться жодного. На базі інтернатів створюватимуть реабілітаційні центри, центри денного догляду за дітьми з інвалідністю та інші заклади допомоги дітям з інвалідністю.
Тих дітей, яких батьки не зм...
МОН доопрацювало порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами в спеціальні заклади
Міністерство освіти і науки доопрацювало і повторно винесло на громадське обговорення порядок зарахування, відрахування та переведення дітей з особливими освітніми потребами до спеціальних навчальних закладів.
Відповідний проект наказу розміщений на сайті МОН.
Зауваження та пропозиції можна надсилати до 17 квітня на адресу t.symonenko@gmail.com.
Нагадаємо, МОН вже виносило на обговорення проект цього наказу.
Фото: Unsplash
Джерело...