Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Підтримка найуразливіших дітей та їхніх родин – Високий пріоритет порядку денного негайного реагування на кризу COVID-19 Італія, Німеччина, Бельгія та Україна.
Пандемія COVID-19 та заходи, що вживаються для її пом'якшення, створили додаткові виклики для вразливих сімей та дітей, оскільки вторинні загрози, такі як загрози здоров’ю, обмежений доступ до гуманітарної підтримки, стигма і маргіналізація, є більш помітними серед вразливих груп. Вплив COVID-19 на самопочуття сімей та дітей, може бути більш руйнівним, ніж сама хвороба. Читати повністю  ...
12.07.2020
Читати повністю
Подорож однією книгою 1 частина (відео)
...
02.06.2020
Читати повністю
Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти
Представляємо нову публікацію «Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти». Багато дослідників називають середовище «третім учителем» після батьків і педагогів. Коли йдеться про організацію освітнього середовища, багато людей одразу починають думати про меблі, іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальне середовище. Публікацію підготовлено в межах реалізації проекту «Розвиваємо інклюзивне...
01.06.2020
Читати повністю
Рекомендації ВООЗ щодо врахування питань інвалідності під час спалаху COVID-19
https://naiu.org.ua/novyny-covid-19/...
03.05.2020
Читати повністю
Карантин з користю: ідеї для батьків та дітей
https://www.unicef.org/ukraine/documents/карантин-з-користю-ідеї-для-батьків-та-дітей...
03.05.2020
Читати повністю
Організовуємо дистанційне навчання для батьків і дітей: ресурси і поради
Для організації дистанційного навчання сьогодні існує багато онлайн ресурсів. Разом з тим, ми часто отримуємо запитання від педагогів про те,  які з цих ресурсів є найефективнішими або як обрати оптимальний ресурс або ресурси для взаємодії вихователів з батьками і дітьми. Під час вебінару ви отримаєте поради від експертів та почуєте досвід закладів дошкільної освіти з організації дистанційного навчання, зможете поставити свої запитання у чаті.    Спікери: Алевтина Седоченко ...
03.05.2020
Читати повністю
Як і чим зайняти дитину під час карантину?
Спікер: Інна Горбенко, співзасновник, директор з інноваційної діяльності закладу дошкільної освіти «Щастя Кідс», психолог, кандидат педагогічних наук. Як з користю провести час в компанії невгамовного малюка. Що цікавого вигадати і звідки черпати ресурси для стійкості та рівноваги, аби витримувати усі дитячі примхи? Адже наше ставлення до дитини у цей період має бути ще більш підтримуючим і спокійним, ніж зазвичай. Вебінар проведено в межах проєкту &...
17.04.2020
Читати повністю
Як говорити з дітьми про коронавірус
Спікер: Ольга Косенчук, начальник відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», кандидат педагогічних наук. Як захистити себе та свої родини від інфікування; як підготувати свою дитину до умов карантину; як озброїти її знаннями щодо безпечної поведінки, як говорити з дітьми про коронавірус? Пошуку відповідей на ці питання присвячений цей вебінар та намагатись разом відпрацювати чіткі та дієві інструкції щодо зап...
17.04.2020
Читати повністю
Лідерство в дошкільному дитинстві: чи варто виховувати лідерство змалку?
Спікер: Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України Представлено проблему лідерства в дитячому співтоваристві, яка є досить суперечливою, передусім з огляду на кардинально різні підходи до її розуміння і вирішення близькими до дитини дорослими – батьками і педагогами (у кожного з них свої очікування стосовно лідерства).  Вебінар проведено в межах проєкту «Підвищення якості дошкільної...
17.04.2020
Читати повністю
Специфіка процесу формування у дітей навичок орієнтованих на сталий розвиток
Спікер: Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України Представлено впровадження курсу “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку” який увійшов у практику роботи закладів дошкільної освіти. Про успіхи та виклики його впровадження, нові ідеї  йдеться у представленому матеріалі. Вебінар проведено в межах проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», здійсненого за підт...
17.04.2020
Читати повністю
  1    2   3   4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: