сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Підтримка найуразливіших дітей та їхніх родин – Високий пріоритет порядку денного негайного реагування на кризу COVID-19 Італія, Німеччина, Бельгія та Україна.
Пандемія COVID-19 та заходи, що вживаються для її пом'якшення, створили додаткові виклики для вразливих сімей та дітей, оскільки вторинні загрози, такі як загрози здоров’ю, обмежений доступ до гуманітарної підтримки, стигма і маргіналізація, є більш помітними серед вразливих груп. Вплив COVID-19 на самопочуття сімей та дітей, може бути більш руйнівним, ніж сама хвороба.
Читати повністю
...
Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти
Представляємо нову публікацію «Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти».
Багато дослідників називають середовище «третім учителем» після батьків і педагогів. Коли йдеться про організацію освітнього середовища, багато людей одразу починають думати про меблі, іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальне середовище.
Публікацію підготовлено в межах реалізації проекту «Розвиваємо інклюзивне...
Організовуємо дистанційне навчання для батьків і дітей: ресурси і поради
Для організації дистанційного навчання сьогодні існує багато онлайн ресурсів. Разом з тим, ми часто отримуємо запитання від педагогів про те, які з цих ресурсів є найефективнішими або як обрати оптимальний ресурс або ресурси для взаємодії вихователів з батьками і дітьми. Під час вебінару ви отримаєте поради від експертів та почуєте досвід закладів дошкільної освіти з організації дистанційного навчання, зможете поставити свої запитання у чаті.
Спікери:
Алевтина Седоченко ...
Спікер: Інна Горбенко, співзасновник, директор з інноваційної діяльності закладу дошкільної освіти «Щастя Кідс», психолог, кандидат педагогічних наук.
Як з користю провести час в компанії невгамовного малюка. Що цікавого вигадати і звідки черпати ресурси для стійкості та рівноваги, аби витримувати усі дитячі примхи? Адже наше ставлення до дитини у цей період має бути ще більш підтримуючим і спокійним, ніж зазвичай.
Вебінар проведено в межах проєкту &...
Спікер: Ольга Косенчук, начальник відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», кандидат педагогічних наук.
Як захистити себе та свої родини від інфікування; як підготувати свою дитину до умов карантину; як озброїти її знаннями щодо безпечної поведінки, як говорити з дітьми про коронавірус? Пошуку відповідей на ці питання присвячений цей вебінар та намагатись разом відпрацювати чіткі та дієві інструкції щодо зап...
Лідерство в дошкільному дитинстві: чи варто виховувати лідерство змалку?
Спікер: Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Представлено проблему лідерства в дитячому співтоваристві, яка є досить суперечливою, передусім з огляду на кардинально різні підходи до її розуміння і вирішення близькими до дитини дорослими – батьками і педагогами (у кожного з них свої очікування стосовно лідерства).
Вебінар проведено в межах проєкту «Підвищення якості дошкільної...
Специфіка процесу формування у дітей навичок орієнтованих на сталий розвиток
Спікер: Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Представлено впровадження курсу “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку” який увійшов у практику роботи закладів дошкільної освіти. Про успіхи та виклики його впровадження, нові ідеї йдеться у представленому матеріалі.
Вебінар проведено в межах проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», здійсненого за підт...