сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016р. №1/9-364 про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навчальному році
Асистент вихователя у дошкільних навчальних закладах та інші зміни у штатних нормативах
Внесені зміни до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20.05.2016 № 544, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07 червня 2016 р. за № 821/28951, і набудуть чинності з дня їх офіційного опублікування 29 червня 2016 року в Офіційному віснику України № 48.
Зазначеними змінами до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів надається право керівникам у разі виробничої необхідност...
Розбудова громадсько-активної школи: реалізація проекту Розсошенської гімназії Полтавського району
24 травня 2016 року кафедрою менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» організовано й проведено круглий стіл«Розбудова громадсько-активної школи: кроки до успіху» на базі Розсошенської гімназії Полтавської районної ради для громадсько-активних шкіл Полтавського та Миргородського районів Полтавської області в рамках проекту «Розвиток гро...
Індекс інклюзії як механізм моніторингу інклюзивного навчального закладу
«Неможливо створити стійку інклюзію для окремих дітей, якщо немає інклюзії для всіх, та системи, яка буде реагувати на потреби всіх: дітей, вчителів, батьків, технічних працівників». Про це наголосила Найда Юлія Михайлівна, координатор проектів Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» під час проведення секції «Індекс інклюзії як механізм моніторингу інклюзивного навчального закладу», що відбулася 23 травня 2016 року в рамках спеціалізованого тренінгу для праців...
Інклюзивний ресурсний центр: досвід проекту / Під заг. ред. Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 76 с.
У посібнику «Інклюзивний ресурсний центр: досвід проекту» представлено досвід діяльності інклюзивних ресурсних центрів, створених за підтримки проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком». Читачі познайомляться з міжнародним та українським досвідом підтримки інклюзивного навчання шляхом розвитку нада...
Круглий стіл «Розвиток громад в Україні шляхом упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади»
Пишаємося громадсько-активними школами київської області, які так результативно виконують свою місію – розвиток місцевої громади, об‘єднання спільних зусиль для процвітання її жителів, усвідомлення необхідності налагодження партнерських відносин школи та громади для вирішення проблем, забезпечення потреб та досягнення спільної мети.
28 квітня 2016 року команди двох успішних громадсько-активних шкіл Ставищенщини щиро зустрічали учасників круглого столу&nbs...