сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів. Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Інклюзивна освіта: стан і перспективи розвитку в Україні
Інклюзивна освіта: стан і перспективи розвитку в Україні: Науково-методичний збірник до Всеукраїнської науково-практичної конференції в рамках реалізації проекту «Створення ресурсних центрів для батьків дітей з особливими освітніми потребами» за підтримки програми ІВРР — ТАСІS Європейської комісії / ВФ «Крок за кроком». — К.: ФО-П Придатченко П. М., 2007. — 180 с.
Як досягати змін. Посібник для батьків і педагогів з обстоювання та захисту прав дітей з особливими освітніми потребами та громадської діяльності. — Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». К.: ФО-П Придатченко П. М., 2006. – 140 с.
Створення ресурсних центрів. Посібник для батьків дітей з особливими потребами.
Створення ресурсних центрів. Посібник для батьків дітей з особливими потребами. – Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». К.: ФО-П Придатченко П.М., 2007. – 216 с.
Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі
Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка (за ред. В. І. Бондаря, В. В. Засенка). Посібник для вчителів початкових класів. — К.: — 2004. — 152 с.
Як досягти змін. Обстоювання інтересів дітей та громадської діяльності.
Софій Н. З., Кавун Ю. М., Рибачук Ю. А. Як досягти змін. Обстоювання інтересів дітей та громадської діяльності. Посібник для батьків. — К.: ВФ "Крок за кроком". 2004. — 68 с.