Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Видання

 

Дитина з аутизмом у закладі освіти
Видання присвячено такій нагальній темі, як створення відповідних умов для забезпечення права на освіту дітей з розладами аутистичного спектра в дошкільних і загальноосвітніх закладах України. З огляду на сучасні підходи, визначені міжнародною науково-практичною спільнотою, розкрито специфіку розвитку дітей з аутизмом і ресурси освітнього середовища. Наведено ефективні шляхи підготовки дитини з аутизмом до навчально-виховного процесу, особливості здійснення психолого-педагогічного супроводу, а також шляхи забезпечення наступності дошкільної та молодшої шкільної ланок освіти. Методичні рекомен
Освіта, охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення
Вийшло в світи видання матеріалів парламентських слухань  на тему: «Освіта, охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення», які відбулися 4 червня 2014 р. У Верховній Раді України. Видання містить офіційні документи, стенограми доповідей та виступів, тексти невиголошених виступів учасників слухань, а також інформаційно-аналітичні та довідкові матеріали з зазначеного питання. Матеріали збірки адресовані  науковцям і освітянам, працівникам державного управління, політикам, предст
Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл
Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл: посіб./ [Тоні Бут]; пер. з англ. - К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 190.
Навчальний посібник «Школа для кожного»
У посібнику представлені матеріали з питань універсального дизайну, практичних та теоретичних аспектів інклюзивного навчання, висвітлено питання індивідуального підходу до навчання дітей з особливими потребами, надано практичні поради вчителям щодо роботи з дітьми з різними функціональними порушеннями. Посібник розрахований на посадових осіб, які приймають рішення, дирекції шкіл, вчителів, фахівців, які працюють з дітьми з інвалідністю, батьків, студентів та всіх зацікавлених осіб, які хочуть зробити школу відкритою для кожного. Навчальний посібник підготовлено в межах реалізації Спільної Пр
Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва)
Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва). Практично-методичний посібник / Упорядник Сидоренко Н.А. – К.: РНМЦ Дніпровського району, 2015.- 64 с.
Асистент учителя в інклюзивному класі
У навчально-методичному посібнику представлена навчальна програма курсу«Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі» та навчально-методичний супровід її реалізації.
Відкриваємо двері дітям
Збірник матеріалів всеукраїнського конкурсу журналістських робіт, присвячених проблемі виховання дітей в інтернатах
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію)
Ця добірка матеріалів має на меті ознайомити з поняттям «інклюзія», «інклюзивне навчання»; з категорією дітей, яких називають «діти з особливими освітніми потребами»; з першими кроками щодо організації навчання дітей з ООП (створення команди, розробка індивідуального навчального плану, створення адаптації та модифікації середовища, проведення спостережень, створення портфоліо). Дані рекомендації адресовані вихователям, практичним – психологам, вихователям - методистам ДНЗ, студентам педагогічних коледжів.
Індекс інклюзії: професійно-технічний навчальний заклад
Індекс інклюзії: професійно-технічний навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол. упорядників: Пащенко О. В., Гриценок І. А., Софій Н. З., Найда Ю. М. — К.: ТОВ «Видавничий дім “Плеяди”», 2011. — 92 с.
Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад
Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол. упорядників: Патрикеєва О. О., Дятленко Н. М., Софій Н. З., Найда Ю. М. Під заг. ред. Шинкаренко В. І. — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2013. — 100 с.
  1    2   3   4    5    6    7  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: