Учителі початкової, середньої та старшої школи мають унікальну нагоду перейняти якнайкращий досвід навчання, розвитку критичного мислення, комунікативних і кооперативних навичок учнів. Висвітлюються загальнотехнологічні підходи до планування уроків із будь-якого предмета, система оцінювання навчальних досягнень учнів і самооцінки вчителів. Зразки сценаріїв уроків ґрунтуються на міжособистісному спілкуванні між учителем і учнями та розкривають використання таких підходів для досягнення цілісних дидактичних цілей. Книга є практичним посібником для всіх педагогічних фахівців, які мають на меті опрацювати та використовувати інноваційну технологію розвитку критичного мислення учнів середніх загальноосвітніх шкіл. Науково-методичний посібник містить ґрунтовні практичні матеріали із проблем запровадження стратегії методів і прийомів розвитку критичного мислення учнів під час викладання різних предметів у загальноосвітній школі. Буде цікавим педагогічним працівникам усіх категорій, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій, методистам і викладачам інститутів післядипломної освіти та вищих педагогічних навчальних закладів, які цікавляться питаннями розвитку особистості учнів у навчанні.