Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні: дошкільна освіта в Україні

27.06.2018

 

Усе більша кількість серйозних доказів впливу дошкільної освіти на розвиток дітей відповідного віку стимулює зусилля з покращення доступу до дошкільної освіти, але в аспекті забезпечення її якості і досі існують проблеми. Хоча досвід показує, що саме кадри є одним із найважливіших факторів впливу на якість послуг закладів, це питання відносно мало досліджене. Завдяки комплексному проекту для підтримки та розширення спроможності тих, хто працює безпосередньо з дітьми раннього віку, Міжнародна асоціація «Крок за кроком» і Інститут «Результати для розвитку» (R4D) проводять серію національних досліджень для розуміння досвіду та проблем, із якими стикаються працівники цієї галузі в різних країнах. Національні дослідження зосереджуються на різних ролях, включаючи педагогічних працівників, технічний персонал, оплачуваних працівників і волонтерів, вихователів і керівників — загалом, на тих, хто працює в освіті, охороні здоров’я і харчуванні, соціальних установах та службах захисту дітей.  

Національне дослідження «Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні:  дошкільна освіта в Україні» - друге в серії і зосереджується на ролі працівників дошкільної освіти в Україні. Це особливо цікава країна для дослідження, зважаючи на її майже цілком державну мережу дошкільних навчальних закладів, яка покриває значну частину населення, хоч і досі не цілком задовольняє наявний попит і не завжди забезпечує належну якість. Крім того, Україна переживає унікальний момент, коли держава приділяє все більше уваги покращенню якості дошкільної освіти і підтримці інклюзії в освіті, що є пріоритетом нещодавно розпочатих реформ. Враховуючи важливість профільних працівників для всієї  системи дошкільної освіти, це дослідження прагне краще зрозуміти їхній досвід, включно з контекстом, отримуваною підтримкою та проблемами, з якими вони стикаються.

Проілюструвавши досвід працівників дошкільної освіти в України та виявивши розмір і обсяг проблем, із якими вони мають справу, ми сподіваємося, що це дослідження допоможе  Міністерству освіти і науки України та місцевим органам влади зміцнити та підтримати працівників дошкільної освіти шляхом впровадження цільової політики і програм і розширення знань про цей сегмент ринку праці.

Стисле резюме національного дослідження «Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні:  дошкільна освіта в Україні» (українською)

Стисле резюме національного дослідження «Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні:  дошкільна освіта в Україні» (англійською)

Національне дослідження «Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні:  дошкільна освіта в Україні» (українською)

Національне дослідження «Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні:  дошкільна освіта в Україні» (англійською)

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: