08 жовтня 2014 року зібралася лідерська група для обговорення результатів самооцінювання та визначення пріоритетів для розробки плану інклюзивного розвитку закладу освіти. Виявилися, що всі респонденти (вихователі та інші педагогічні працівники, технічні працівники, батьки) досить вимогливо поставилися до оцінювання роботи навчального закладу, організації роботи, системи взаємин педагогів та дітей, педагогів та батьків. Лідерська група ретельно проаналізувала одержані дані і прийшла до висновку, що більшість учасників у своїх анкетах відобразили як такі, що не зустрічаються («не погоджуюсь») позиції із різних напрямів, зокрема, з напряму А: Розвиток інклюзивної культури А1.11. Члени колективу пов’язують те, що відбувається в закладі, з життям дітей вдома; з напряму Б: Розвиток інклюзивної політики Б1.1. Підхід до розвитку навчального закладу, що використовується в закладі освіти, передбачає активне залучення всіх учасників навчально-виховного процесу; з напряму В: Розвиток інклюзивної практики В1.11. Діти опрацьовують і створюють твори літератури, художнього мистецтва і музики.
Лідерська група прийшла до висновку, що першочерговими проблемами, на які варто звернути увагу, є такі: підхід до розвитку навчального закладу не завжди передбачає активне залучення всіх учасників навчально-виховного процесу; не відбувається повноцінне узгодження навчально-виховного процесу з життям дітей вдома; мало уваги приділяється створенню оптимальних умов для опрацювання і написання літературних творів, творів мистецтва та музики. Вирішено було детальніше розглянути означені проблеми на засіданнях фокус-груп та покласти їх в основу розробки плану інклюзивного розвитку навчального закладу.
Ім'я: | |
E-mail: |
Ваше ім'я*: | |
Ваш E-mail*: | |
Організація: | |
Ваш телефон: | |
Тема листа*: | |
Зміст листа*: |