Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка (за ред. В. І. Бондаря, В. В. Засенка). Посібник для вчителів початкових класів. — К.: — 2004. — 152 с.
У методичному посібнику представлено варіант змісту освіти (на рівні Державного стандарту спеціальної освіти) та вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів з особливими потребами, що перебувають в умовах загальноосвітнього навчального закладу (початкова школа). Наведено також критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами. Посібник адресовано, перш за все, педагогом загальноосвітніх навчальних закладів, у класах (групах) яких є діти з особливими потребами, батькам таких дітей, а також студентам педагогічних ВНЗ, всім, хто переймається проблемами навчання і виховання осіб з порушеннями психофізичного розвитку.