Цілі проекту: розвиток практик інклюзивного оцінювання та альтернативних моделей оцінювання дітей з особливими освітніми потребами та здійснення впливу на політику у напрямку інклюзивної освіти.
Цілі даного Проекту було досягнуто на базі та за допомогою мети подальшого сприяння Конвенції прав осіб з інвалідністю (Стаття 24) як механізму захисту прав дітей з особливими потребами на якісну освіту.
Розвиток інклюзивного оцінювання є частиною Національного плану дій (2009-2012), в якому були сформульовані конкретні завдання:
Розробка методологічних рекомендацій для апробації моделі інклюзивної освіти, підтримки батьків дітей з особливими потребами; спеціальних умов для організації навчання, комплексної реабілітації; використання інноваційних технологій вчителями у інклюзивному середовищі (2.2);
Розробка критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з особливими освітніми потребами у інклюзивному середовищі (2.3).
Проект підтримувався Інститутом Відкритого суспільства
Тривалість проекту: 2010-2011 рр.
Нові альтернативні методи інклюзивного оцінювання було розроблено в регіонах, де інклюзивні школи є активними та існує підтримка від місцевих відділів управління освіти. Ці регіони включатимуть:
Київ та Київська область;
Полтава;
Львів та Львівська область.
Цілі проекту було досягнуто через виконання наступних завдань та діяльності проекту:
Розбудова підтримуючої системи для інклюзивного оцінювання на місцевому рівні, використовуючи цілісний шкільний підхід.
Вплив на освітню політику в напрямі інклюзивної освіти.
Ім'я: | |
E-mail: |
Ваше ім'я*: | |
Ваш E-mail*: | |
Організація: | |
Ваш телефон: | |
Тема листа*: | |
Зміст листа*: |