Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Інклюзивна освіта: крок за кроком

Про проект

Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID.

Мета проекту – покращити умови для дітей з особливими потребами отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі. Діти з особливими потребами (3-10 років) будуть інтегровані у навчальний процес і соціальну спільноту за допомогою використання сучасних освітніх інклюзивних практик. Покращення якості навчання дітей з особливими потребами буде досягнуто шляхом об`єднання зусиль державних і громадських організацій, батьків та інших ключових осіб. Проект спрямований на покращення освітніх можливостей для дітей з особливими потребами відповідно до Конвенції ООН про права інвалідів. Довгостроковою метою проекту є успішна участь цих дітей у житті суспільства.

Завданнями проекту є наступні:

  • Покращити рівень підтримки дітей з особливими потребами в умовах загальної дошкільної та початкової освіти;

  • Підвищити рівень компетентності батьків дітей з особливими потребами;

  • Посилити спроможності педагогів, які працюють з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчального середовища;

  • Посилити спроможності викладачів системи післядипломної педагогічної освіти у наданні професійної підтримки педагогам;

  • Підвищити рівень компетентності місцевих управлінь освіти щодо інклюзивної освіти.

Термін реалізації проекту: 01 грудня 2013 року – 28 лютого 2015 року

Детальніше…

▲ Наверх

Інклюзивні ресурсні Центри (ІРЦ)

▲ Наверх

Заходи

31.03.2015
Інклюзивний ресурсний центр: основні досягнення та подальші перспективи розвитку

▲ Наверх

Закупівля обладнання

▲ Наверх

Видання

Буклет «Асистент вчителя: основні функції, посадові обов’язки, нормативно-правова база діяльності»

Буклет проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком» 

▲ Наверх

Партнерські організаці

▲ Наверх

Успішні історії

▲ Наверх

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: