Контактна інформація:
Директор: Токаренко Неля Петрівна
Адреса: 36020, м. Полтава, Октябрський район, вул. Комсомольська, 20
Контактний телефон: (0532) 77-31-97; (05322) 7-48-32.
Електронна адреса: step26@i.ua
Веб-сайт: www.step26.org.ua
Інформація про навчальний заклад та його участь у проекті
Кількість педагогів та співробітників: 71, з яких 35 педагогів.
Кількість дітей: в СНВК №26 «Перші кроки» навчається 364 дитини, з яких:
Задачі навчального закладу: надання освітньо-виховних послуг згідно вимог державних програм дітям дошкільного, молодшого шкільного віку (від 2-х до 10 років) та створення акмеологічного освітнього простору для всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
Основні види діяльності: дошкільна, початкова та інклюзивна освіта.
Заклад має статус тренінгового центру обласного рівня по впровадженню програми «Всебічного розвитку дитини «Крок за кроком» з особистісно зорієнтованого навчання і виховання дітей від народження до 10 років (програма підтримується ВФ «Крок за кроком»).
З 2005р. у закладі працює ресурсно-тренінговий центр для батьків дітей з особливим освітніми потребами.
Заклад є базовим для проведення практики студентів ПНПУ імені В.Г. Короленка та слухачів Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського.
У межах реалізації міжнародних проектів з питань інклюзивної освіти, та науково-педагогічного експерименту Міністерства освіти і науки України наш заклад щороку приймає міжнародних експертів з різних країн з питань впровадження інклюзивної освіти, фокусуючись на дошкіллі та початковій школі (США, Нідерланди, Англія, Шотландії).
З 2013 рік - учасник програми «Школа як осередок розвитку громади».
Чи є поблизу закладу річка і як вона називається?
Річка Ворскла, яка знаходиться далеко від навчального закладу.
Що є основою для участі закладу в проекті? Чи знають про участь у проекті місцеві органи управління, директори інших закладів, персонал, діти, сім`ї?
У 2009-2011рр. заклад брав участь у проекті «Інклюзивне оцінювання: розвиток альтернативних практик» (розвиваючі практики інклюзивної освіти в школі), що реалізовувався ВФ «Крок за роком» за підтримки Фонду Відкритого Суспільства. Підтримка, що надавалась: навчання педагогів, методичні матеріали.
У 2001-2013 рр. відповідно до наказу МОН України №3586 від 10.08.2001 року – заклад мав статус експериментального майданчику «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України». У результаті творчою групою закладу обґрунтовано досвід «Створимо світ рівних можливостей».
Чи знають про участь у проекті місцеві органи управління, директори інших закладів персонал, діти, сім`ї?
Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради та міський методичний кабінет, школи, інклюзивні заклади, педагогічні працівники та родини, що мають дітей з особливими потребами поінформовані та підтримують участь закладу в проекті.
Які основні зміни відбулися у закладі за останні два роки?
Для надання підтримки окремим дітям особливими потребами в штат закладу було введено асистента вчителя. Крім двох дошкільних груп у закладі збільшилась кількість дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, які потребують інклюзивної освіти.
З 2013 року навчальний заклад є учасником «Школи партнерства», однією з задач якої є розширення кола партнерів заради забезпечення відкритого освітнього простору, мобілізації всіх можливих ресурсів задля підвищення якості та доступності освіти для всіх.
Якими є три найбільші проблеми у розвитку закладу?
Чи має заклад план розвитку навчального закладу? Якщо так, яким чином він розроблявся?
СНВК як школа громадської активності орієнтована на співпрацю і партнерство між навчально-виховним комплексом, сім’єю і громадою задля досягнення успіху в розвитку дітей і педагогів, вдосконалення навчально-виховного процесу, покращення матеріально-технічної бази. Місія закладу та план розвитку школи розробляється шляхом врахування пропозицій та пріоритетів всіх учасників навчально-виховного процесу.
Якими є стосунки між навчальним закладом і сім`ями?
Стосунки базуються на довірі та взаємодопомозі. В закладі працює активно рада закладу, батьки мають право приймати рішення щодо навчання та виховання своїх дітей та разом з тим несуть персональну відповідальність стосовно цих рішень.
Наскільки відчувають себе ті, хто працює у закладі, частиною спільноти?
У закладі на постійній основі розглядаються питання створення необхідних умов для становлення й розвитку в усіх суб’єктів освіти уявлення про успіх, високі досягнення, необхідні для розвитку особистості й соціуму. Такий підхід дає відчуття успіху та усвідомлення того, що кожен його учасник є частиною загальношкільної спільноти.
Ім'я: | |
E-mail: |
Ваше ім'я*: | |
Ваш E-mail*: | |
Організація: | |
Ваш телефон: | |
Тема листа*: | |
Зміст листа*: |