Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Львівська середня загальноосвітня школа І ступеня «Джерельце» з поглибленим вивченням англійської мови

Контактна інформація:

Директор: Мазур Світлана Петрівна

Адреса: м. Львів, вул. Сахарова, 80

Контактний телефон: (032) 238-97-68

Електронна адреса:

Веб-сайт:

 

Інформація про навчальний заклад та його участь у проекті

Львівська середня загальноосвітня школа І ст. «Джерельце» з поглибленим вивченням англійської мови діє на підставі Статуту та державних навчальних програм, використовуючи сучасні методи навчання до стандартів, активно впроваджуючи в навчальний процес особистісно зорієнтовані принципи роботи. Практикуємо інтегроване навчання. Особливо ми зосереджуємо увагу на методиках навчання дітей «Від слова до букви», «Гострого письма», активно використовуємо проектне навчання. Школа та вчителі працюють, опираючись на слова А.Шептицького: «Любіть своїх учнів так, як своїх власних дітей, бо всі вони «Божі діти».

Проект є дуже цікавим, оскільки він дозволяє поглибити знання педагогів про особливості інклюзивної освіти та роботу з дітьми, в тому числі з особливими потребами, сприяти подальшому розвитку інклюзивної освіти, забезпечити подальше розуміння інклюзії як процесу визначення бар`єрів у навчанні, а також визначення можливостей на місцевому рівні щодо усунення цих бар`єрів.

Чи є поблизу закладу річка і як вона називається?

Поблизу закладу річки немає, однак школа знаходиться біля Стрийського парку, де є озеро з живими лебедями та качками.

Що є основою для участі закладу в проекті? Чи знають про участь у проекті місцеві органи управління, директори інших закладів, персонал, діти, сім`ї?

Основою для участі закладу у проекті є робота школи за принципом «Лицем до дитини» на засадах особистісно зорієнтованого навчання, розвитку навчального закладу в напрямі інклюзивної освіти. Основними принципами «Лицем до дитини» є:

  • кожна дитина особлива і неповторна;
  • фізичне здоров’я залежить від емоційного середовища;
  • кожна людина може бути в чомусь успішною;
  • оцінка не результат, а процес навчання;
  • вчитель постійно навчається, навчаючи інших;
  • навчання через інтерес, через діяльність і спілкування;
  • навчання читати «від тексту до букви»;
  • поширення досвіду;
  • навчання через інтеграцію предметів;
  • середовище навчає;
  • батьки-активні учасники навчально-виховного процесу;
  • нас оточують постійні зміни.

Ці твердження поставлені в основу роботи вчителя, від них педагогічний колектив відштовхується і застосовує у повсякденному житті школи. Вчителі намагаються використовувати їх, плануючи свою роботу.

Які основні зміни відбулися у закладі за останні два роки?

У 4-х класних кабінетах встановлені сучасні комп’ютери, на яких працюють педагоги та діти, 3 класні кабінети укомплектовані сучасною відеотехнікою.

На базі школи постійно діють навчальні семінари з впровадження інноваційних методів роботи з дітьми, особистісно зорієнтованих принципів, розробляються  сучасні навчальні методики, постійно оновлюється наочність.

Якими є три найбільші проблеми у розвитку закладу?

  • Матеріально-технічна база недостатня для облаштування комп’ютерних класів у відповідності до нових державних стандартів (відсутній комп’ютерний клас, є по одному комп’ютеру в кожному класі (відповідно до державних стандартів має бути комп’ютерний клас).
  • Кількість учнів, які бажають навчатись у нашій школі є значно вищою, ніж потужність школи, оскільки приміщення адаптовано під навчально-виховний процес (недостатня кількість навчальних приміщень; бажаючих навчатись у нашій школі дітей набагато більше ніж класні кабінети можуть вмістити, а приміщень, щоб облаштувати нові навчальні класи, немає).
  • Створення спортивно-оздоровчого комплексу для дітей (на території та в приміщенні школи). Маємо велике бажання добудувати басейн або великий спортивний зал для дітей, (подали документи для розробки проектно-кошторисної документації, але у зв’язку із важкою суспільно-політичною ситуацією в країні наразі це реалізувати важко).

Чи має заклад план розвитку навчального закладу? Якщо так, яким чином він розроблявся?

В розробці плану розвитку закладу брали участь адміністрація школи, педагогічний колектив, батьківська громада.

Якими є стосунки між навчальним закладом і сім`ями?

Принципи школи будуються на взаємодії навчального закладу та родин, у тісній співпраці, взаємоповазі, з урахуванням думки батьківської громади у всіх навчально-виховних процесах.

Наскільки відчувають себе ті, хто працює у закладі, частиною спільноти?

Педагогічний колектив школи - це люди з активною громадською позицією, які не залишаються байдужими до проблем спільноти (участь в благодійних акціях тощо).

Львівська середня загальноосвітня школа І ступеня «Джерельце» з поглибленим вивченням англійської мови

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: