Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Білоцерківської міської ради Київської області

Контактна інформація:

Директор: Садаєва Ольга Іванівна

Адреса: Київська область, м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 7

Контактний телефон: (04563) 34-73-84 

Електронна адреса: school5_00@mail.ru

Веб-сайт: www.bcschool5.at.ua,inclusion.at.ua  

 

Інформація про навчальний заклад та його участь у проекті

У 2014-2015 навчальному році в школі працює 55 вчителів, з них 54 мають вищу освіту. Серед педагогічного колективу вчителів-методистів – 9, старших учителів–7, «Відмінників освіти України» – 9, учителів вищої категорії – 25, учителів I категорії – 12, учителів II категорії – 4, спеціалістів – 15. 

Учні початкових класів вчаться за Міжнародними програмами «Крок за кроком» та «ПіснеЗнайка». У 5-9 класах є класи з поглибленим вивченням української мови, математики і біології. Учні 10-11 класів навчаються у профільних класах: філологічному, фізичному, біолого-хімічному.

Школа, яка працює на майбутнє, має бути зорієнтована на розвиток особистості. Тому проблема над якою працює школа: «Педагогічна взаємодія у забезпеченні розвитку особистості дитини, у формуванні життєвих компетентностей випускника школи».

Станом на 01.09.2014 у школі 32 класи, в яких навчається 786 учнів:

  • початкова школа - 12 класів, 230 учнів, у тому числі 4 інклюзивні класи.
  • основна школа - 14 класів, 438 учнів.
  • старша школа - 4 класи, 115 учнів.

У 2014-15 навчальному році організовано 10 інклюзивних класів, в яких навчаються 13 дітей з особливими потребами:

  • чотири початкових класи, де навчаються п’ятеро дітей з особливими потребами;
  • шість класів основної школи, у яких навчаються 8 учнів з особливими потребами.

Білоцерківська загальноосвітня школа І-III ступенів №5 заснована у 1944 році. Вона розміщена у мальовничому куточку нашого міста поряд з перлиною садово-паркового ландшафту – дендропарком  «Олександрією». До території школи прилягають вулиці, які носять імена славних героїв Великої Вітчизняної війни К.Турчанінова, І.Крижанівського, О.Матросова. Неподалік школи розташований пам’ятник  «Танк». Учні школи шанують пам’ять про полеглих героїв.

Девіз школи: «Шанси - здібним, упевненість – усім».

У Білій Церкві гарних шкіл багато,
Але, як наша, іншої нема.
В нас хлопці і дівчата – козачата
А разом – дружна ми сім’я!

Гімн школи

Палала від вибухів знову земля,
Надія й тоді не згасала,
А школа моя – рідна мати моя,
Дітей того року приймала.
Приспів:
Здраствуй, п’ята моя школо,
Зірка ясная моя,
Серцем тебе і душею
Ніколи не забуду я.
Летіли роки, і хлоп’ята росли.
І юність їх путь проводжала.
Та пам’ять про школу з собою несли,
Вона їм святинею стала.
Приспів:
Майнула бентежна у них сивина
Та ні, ще не згасли стремління, -
Бо школа для кожного – вічна весна
І мрій не погасне цвітіння.

Слова і музика А.І. Кульчицького

Чи є поблизу закладу річка і як вона називається?

Річка Рось.

Що є основою для участі закладу в проекті? Чи знають про участь у проекті місцеві органи управління, директори інших закладів, персонал, діти, сім`ї?

Основою є бажання педагогів, батьків упроваджувати інклюзивну освіту, наявність в навчальному закладі дітей з особливими потребами. Місцеві органи управління, директори інших закладів, персонал, діти, сім’ї знають про проект.

Які основні зміни відбулися у закладі за останні два роки?

З 2013 року впроваджується інклюзивна освіта у школі.

Навчання і виховання – рівноправні елементи одного процесу в освіті, в результаті якого ми формуємо образ «я» - людини зі своїми поглядами на себе і навколишній світ, яка здатна нести відповідальність за власний вибір і долю країни. Саме на такий зміст навчально-виховного процесу спрямовані освітні проекти, розроблені творчим колективом наших педагогів:

  • «Крок за кроком» - проект особистісно зорієнтованої педагогіки;
  • «Обдарованість» - проект направлений на виявлення і розвиток обдарованих учнів;
  • «Правова освіта» - проект, що сприяє формуванню правової культури, подоланню правового нігілізму молоді, профілактиці правопорушень;
  • «Культура здоров’я»- проект сприяє формуванню навичок здорового способу життя, фізичного та психологічного розвитку дитини;
  • «ПіснеЗнайка» - проект для учнів 1-4 класів, впровадження музико-терапевтичної педагогіки, де навчання поєднується  з оздоровленням.
  • «Від серця до серця»- благодійний проект.
  • «Щаслива родина – щаслива країна»- проект, спрямований на формування родинних цінностей сім’ї.
  • «Спорт для дітей» - заохочення учнів до занять спортом.

Якими є три найбільші проблеми у розвитку закладу?

  • Відсутність розвивальних психологічних програм для роботи з дітьми з особливими потребами.
  • Відсутність сенсорної кімнати у школі.
  • Відсутність додаткового фінансування для соціальної адаптації дітей з особливими потребами.

Чи має заклад план розвитку навчального закладу? Якщо так, яким чином він розроблявся?

План розвитку закладу та Програма розвитку закладу розроблені творчою групою на чолі з директором школи, затверджені Радою школи.

Якими є стосунки між навчальним закладом і сім`ями?

Стосунки між школою і сім’ями - партнерські. Існує взаємодія між учасниками навчально-виховного процесу. Методична проблема школи: «Педагогічна взаємодія у забезпеченні розвитку особистості дитини, у формуванні життєвих компетентностей випускника школи».

Наскільки відчувають себе ті, хто працює у закладі, частиною спільноти?

Працівники школи відчувають себе частиною спільноти. Стосунки будуються на демократичних засадах, делегуються повноваження.

Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Білоцерківської міської ради Київської області

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: