Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Навчально-практичний семінар «Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії»

6-7 травня 2014 року в місті Київ відбувся навчально-практичний семінар «Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії», в якому взяли участь представники шести навчальних закладів учасників проекту та представники управління освітою, Інститутів післядипломної педагогічної освіти з Полтавської, Львівської, Київської областей та міста Києва, серед яких представники управлінь освітою міст Києва та Полтави; керівники, вчителі та вихователі, які представляли загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 5 м. Біла Церква, загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 141 м.Києва, навчально-виховний комплекс «Берізка» м.Буча, навчально-виховний комплекс «Перші кроки» м.Полтава, дошкільний навчальний заклад № 138 м.Києва, а також представники Інститутів післядипломної педагогічної освіти Полтавської, Київської областей та міста Києва та представник навчально-реабілітаційного центру «Джерело» м.Львів.

Метою семінару було представити матеріали Індексу інклюзії та підготувати лідерські команди закладів освіти до роботи з інструментарієм Індексу. Під час тренінгу учасники:

  • ознайомилися з Індексом інклюзії, його структурою та змістом;
  • навчилися визначати ресурси та бар’єри на шляху інклюзивного розвитку закладу, планувати заходи, спрямовані на інклюзивний розвиток із орієнтацією на інклюзивні цінності та потреби;
  • навчилися поєднувати місцеві та внутрішньошкільні проекти, начальні плани та програми для сприяння інклюзивному розвитку закладу;
  • сформували базові команди, які безпосередньо будуть займатися моніторингом та плануванням з використанням Індексу інклюзії на місцях.

Під час семінару учасники ознайомилися із концепцією розвитку, що ґрунтується на цінностях, поняттями «інклюзія А» та «інклюзія Б», зробивши висновок, що сталість інклюзії «А» можлива, коли ми забезпечимо інклюзію Б. Не можна залучити всіх, якщо ми думаємо про залучення однієї конкретної дитини.

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: